30-årspartaj! :)


Ikväll ska alltså Classe och jag iväg på min systers mans 30-årspartaj!
Det ska verkligen bli roligt!
Det vankas god mat och dryck och sen kommer vi eventuellt att gå ut på något kul ställe.
Vi får väl se vad kvällen för med sig... :)

135588-38

Men just nu har jag mindre kul som håller på och tvättar!
Classe har åkt iväg och handlat.
Vi måste ju köpa något gott till barnen som ska vara hemma själva ikväll.
De kommer att få smarriga Burritos med kyckling till middag.
Och sen blir det chips och godis och någon bra film som vi tänkte hyra till dem.

Jag måste ha varit riktigt trött efter min vecka med heltidsjobb för jag somnade redan vid 21-tiden i soffan igår... Tog mig därifrån till sängen och sov ända till 9 i morse.
Nu är jag iallafall utvilad! :)



Kommentarer
Postat av: Monika

Hoppas festen blev kuuul !! Kram Monika

2006-12-10 @ 16:03:35
URL: http://www.monkan.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0