God Jul

135588-50

GOD JUL önskar jag alla mina vänner - och alla andra också!

Jag hoppas att ni får en underbar julafton.

Jag skriver och önskar det redan ikväll eftersom jag ska jobba imorgon och när jag sen kommer hem kommer jag inte att sitta vid datorn.
Jag hoppas på att kunna åka hem från jobbet så att jag hinner hem till Kalle Anka, för det vill jag helst inte missa! :)

Nu är julgranen klädd och den blev så jättefin - en riktig Disney-gran!
Under julgranen ligger det massor med spännande julklappar.
Nu börjar jag få den där riktiga julkänslan som jag har saknat så länge.
Men tyvärr blir det en grön jul för oss här i Västerås.


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Tack för titten i min blogg!
Nu ska jag kika runt i din ;0) Har redan sett att du också älskar de söta Tattyteddynalalrna/Mirandanallarna. Älskar din topp på bloggen!
Om du vill lära dig lite mer om kortmakeri och scrapping, kika på min hemsida också - finns länk i min blogg.
God fortsättning på julen!

2006-12-26 @ 09:09:26
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0