Gott Nytt År

135588-59


GOTT NYTT ÅR!

Jag önskar er alla ett riktigt gott 2007!

Imorgon kommer vi att fira tillsammans med lite vänner.
Det kommer säkert att bli jätteskoj.

Har ni tänkt på vad fort det har gått sedan det blev år 2000?
Jag tycker inte alls att det var länge sedan som man gick och väntade på det stora milleniumskiftet.
En del var rädda ifall allt skulle "slockna" då osv.
Men nu i efterhand vet vi att allt gick bra och nu är det som sagt snart 2007.

Vad har ni för planer för det nya året?
Några nyårslöften?

Jag har väl tänkt att jag ska gå ner några kilon ( samma löfte varje nyår)

Annat jag vill göra under året...

Resa - till Egypten i maj och till Irland i höst.
Skulle vilja åka till Gotland i sommar - har aldrig varit där...
Hoppas verkligen att vi kommer att göra dessa resor

Fira Mye - tänk att min lilla baby redan fyller 18 år!
Svårt att förstå - åren går verkligen fort.

Fira mig själv - som fyller 40 år i oktober.
Åren går verkligen fort! :)

Kanske söka till högskolan - och bli socionom.
Min dröm!

Lära mig scrapbooking - har anmält mig till en kurs som börjar i januari.

Ja, som ni ser finns det lite planer! :)



Kommentarer
Postat av: Monika

GOTT NYTT ÅR MIN VÄN !
Hoppas dina drömmar går i uppfyllelse ! Resorna ser ju väldigt lockande ut.
kram Monika

2006-12-30 @ 17:33:52
URL: http://www.monkan.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Gott nytt år!!!
kram Mona

2006-12-30 @ 18:22:25
Postat av: Rosie

Gott Nytt År 2007 vännen & Tack för ett härligt brevår 2006!! Stor kram ROSIE!!!

2006-12-30 @ 20:27:03
Postat av: Sonja

Önskar dig ett gott nytt år med allt vad det innebär:)
För säkerhets skull så välkomnar jag dig varmt till "scrapträsket" i förväg, hihi! Det är högst beroendeframkallande, tihi! Ska bli spännande o se vad du tycker... var själv på årets sista scrapträff i Hbg igår kväll - mycket trevligt, som vanligt!

Kram kram *S*

2006-12-30 @ 22:17:00
Postat av: Marika

GOTT NYTT ÅR METTE!
Jag hoppas att dina drömmar går i uppfyllelse! Själv har jag en enda önskan för det nya året; att vi får vara friska och pigga och att det blir ett roligt husbyggar-år!!!
Kramis Marika

2006-12-31 @ 10:38:18
URL: http://marikamaria.wordpress.com
Postat av: Jessan

Jag önskar dej min käraste brevvän ett riktigt gott nytt år och många nya upplevelser!
Kramar Jessica i Småland!!

2007-01-01 @ 01:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0