Lilla julafton

135588-21


Sedan jag var liten har vi alltid kallat dagen före första advent för Lilla Julafton.
Vet inte om det är något som man mer firade i Finland där jag kommer ifrån...
Men idag är det alltså Lilla Julafton.
På dagen idag ska jag julpynta och hänga upp nya julgardiner.
Och sen i kväll ska vi äta lite julmat och barnen kommer att få varsitt paket!
Jättemysigt ska det bli!

Än har vi inte fått ordning på vår dator...
Vi får väl se om vi hinner med det idag eller om vi får ta det imorgon.
Saknar verkligen min egen dator...
Hoppas nu bara att jag kommer att kunna spara så mycket som möjligt av alla mina bilder som ligger i den...

Som väntat vann Markus hela IDOL-finalen igår...
Men jag tycker faktiskt att Erik var precis lika bra igår och jag tycker att han sjöng vinnarlåten bättre än Markus.
Flera fredagar har jag ringt och röstat, men igår gjorde jag inte det eftersom jag inte visste vilken av dem jag skulle rösta på.

Kommentarer
Postat av: MalinB

Här har det oxå julstökats hela dagen, nu är tomtenissarna framme och ljusstakarna med. Helt underbart härligt känns det. Nu väntas bara snön...
Ha en härlig lilla julafton idag. Önskar vi kunde ha varit med i helgen oxå. *ler* Hälsa alla så gott! Ska ta och skicka över lite fiiiina bilder till er så småningom. Kramen

2006-12-02 @ 14:53:32
Postat av: Sonja

Låter som en alldeles ypperligt mysig extra tillställning:) Alla tillfällen att ha en skön stund ihop är ju välkommen:)

*S*

2006-12-04 @ 14:04:00
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Mortenmarlene

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-09-15 @ 08:33:37
URL: http://mortenmarlene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0