Trött trött trött....

Nu har jag snart gjort mina två veckor som receptionist igen.
Det känns verkligen när man jobbar fjorton dagar 7-16...
Och inte en lugn stund är det på hela dagarna...
Ny patienter kommer det som ska läggas in, telefonerna ringer, sköterskor som behöver hjälp med olika saker och ting mm. Så jag har fullt upp!
Men samtidigt är jobbet jätteroligt och jag tycker ändå att det är kul att vara "spindeln i nätet".
Men det räcker med två veckor i taget. :)
Så nu är det snart dags för mina fyra veckor ute i "vanliga vården".

Häromdagen var vi iväg till stan och shoppade nya julkläder till hela familjen!
Ja, Classe och jag köpte även sånt som vi ska ha på oss när vi ska på 30-årspartaj hos min systers man på lördag.
Vi blev iallafall väldigt nöjda och belåtna alla fem! :)

Kände mig ungefär som på bilden när vi sprang ut och in i affärerna! :)


135588-37

Kommentarer
Postat av: Carina

Å vad roligt att ni har varit och shoppat nya kläder. Sånt är alltid kul !

Hoppas att ni får det trevlig på festen !

Kram Kram

2006-12-08 @ 16:26:37
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/
Postat av: Carina

Jag glömde ju säga...

Åh vad vacker layout du har gjort vännen !

Kram Kram

2006-12-08 @ 16:27:22
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0