Ännu en grå dag...

135588-15
Var är vintern?
Jag är ingen fantast av vintern överhuvudtaget.
Men saken blir ju inte bättre av att det är så här grått och trist!
Nu är klockan bara lite över elva och jag har redan fått tända alla smålampor här hemma! :(
Lite snö skulle jag verkligen vilja ha så att det iallafall blev lite ljusare!

Som det ser ut nu så blir det ingen resa till Hjo...
Classe är förkyld...
Så istället blir det en lugn helg.

Ska väl iväg i eftermiddag och handla lite till helgen!

Har nu inhandlat de allra första julklapparna (på nätet)!
Så nu är jag iallafall igång!

Kommentarer
Postat av: E

Se det såhär;
vintern är en underbar årstid av den anledningen att det helt plötsligt är fullkomligt legitimt att sitta i soffan som en padda och äta smågodis och titta på film.

2006-11-17 @ 11:29:28
URL: http://hejchef.blogg.se/
Postat av: Carina

Här har du en till som är sjuk och jag undrar ju lite hur det blir med Julshowen imorgon...

Vad duktig du är som har handlat julklappar också. Det har jag också börjat med och det känns ju faktiskt jätte skönt. Har inte så många att handla till i år dessutom - men då kanske det blir desto mer julklappar i antalet ?!

Kram Kram och ha en underbar helg

2006-11-17 @ 19:00:57
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0