Fars Dag

135588-3Idag är det Fars Dag, och vi har precis väckt Classe med paket och frukost på sängen. Naturligtvis blev han jätteglad!
Senare idag vankas det tårta. Hade tänkt att jag skulle köpa en Budapest-tårta, för det är det godaste han vet!

Det gick bra för Adam och hans klass igår på Lego League.
De kom ändå till kvartsfinal, men hamnade till slut på en 5:e plats! :)
Det var jätteroligt att vara där och kolla på hur duktiga alla ungdomar hade varit på att bygga små mini-robotar som kunde utföra alla möjliga saker.

Som ni förstår blev dagen lång igår på Västeråshallen så alla andra planer som jag hade för dagen, blev inte gjorda... Vi får väl se hur mycket jag hinner idag...
Vädret är lika trist som igår, så därför blir det nog en "inne-dag".
Gillar absolut inte vintern när den är så här grå och tråkig! :(

Kommentarer
Postat av: Rosie

Hej vännen!
Vilken fin blogg du har! Som du vet så älskar jag Suzy's Zoo! :) Jo, det är en inne-dag idag. Har tänt en värmande brasa i kaminen och i e.m. kommer mina föräldrar över på middag! Vi tänkte GRILLA!! Så nu har vi precis fixat marinad så köttet får extra god smak när det är dax! Mums!
Må så gott!!
Kram Rosie

2006-11-12 @ 12:56:16
Postat av: Carina

Här har vi ytterligare en dag med massor med snö och vi tycker det är så mysigt !

Här hemma firar vi också Farsdag - men dock utan paket. Tårta blir det senare.

Du undrade hur jag fick bort mina konstiga ÅÄÖ... Ja jag fick gå in i koderna och skriva om allt som var knasigt. Inget svårt, men det är lite tidskrävande när man har annat som också måste fixas.

Åh vad det är roligt att du också har en blogg.

Just det... jag måset ju lägga in en länk hit till dig från min sida. Gör det nu på en gång !

Kram Kram

2006-11-12 @ 14:00:40
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/
Postat av: Bredevera

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2009-11-20 @ 11:08:22
URL: http://bredevera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0