Kraschad dator

Vad trött jag blir!
Nu har min dator kraschat...
Just nu går det i princip inte att göra något alls med den. :(
Så nu måste vi försöka spara det som går och sedan formatera om hela datorn.
Sen hoppas jag att den ska fungera som vanligt igen.
Så nu får jag snika in på tjejernas rum och låna deras dator...
Men det blir ju inte alls att jag sitter här lika ofta.

Annars är väl livet ok.

Har haft utvecklingssamtal med min chef och det gick jättebra!
Hon är jättenöjd med mig och tycker att jag är en frisk fläkt på avdelningen! :)
Förhoppningsvis kommer detta även att ge ett rejält lönelyft! Ha, ha! :)'

I helgen när Malin och Henric var här hade vi jätteroligt!
Det blev precis så roligt som jag hade hoppats att det skulle bli.
Nu hoppas jag att vi snart kan ses igen.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Dessa datorer ja... dagens i-lands problem i allra högsta grad! Man borde klara sig utan, men ändå inte!
När du skrev det nu så har jag ett svagt minne av att du berätta att du hade fått jobb på lasarettet, det stämmer:) Kul att du fått in en fot där o att du trivs:)
Absolut är det ok att du länkar till mig oxå:) Bara 'nice'! Ska försöka lägga in dig hos mig med... om jag bara begrep hur?! Jag är så novis på sånt här... !
Hoppas datorn snart mår bra igen/Kram Sonja

2006-11-29 @ 22:23:29
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Carina

Hm... inte kul med datorkrascher !

Nu ska jag överraska Sonja med att länka till din sida från hennes... hi hi !

Kram Kram

2006-12-01 @ 10:28:47
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/
Postat av: MalinB

Ja jösses amalia säger jag bara. Har inte landat ännu efter skrattkramperna *ler* Tack snälla rara för den helt underbara kvällen/natten. Vi hade det kanon! Det gör vi om snart igen. Kramis

2006-12-01 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0