Pysselhelg!

Den här helgen har verkligen gått i pysslets tecken!
Igår var jag på Västerås Scrapmarathon och hade sååå himla kul!
Tack tjejer för en härlig dag!
Jag längtar redan till nästa gång vi kan ses. :)

Idag har jag tänkt att jag ska göra lite layouter till Cyber Crops på Hobbyhuset och Scrappiz!
Kul med lite utmaningar.

Här kommer två layouter som jag fick ihop under gårdagen...
Gjorde en till också, men den är efter en skiss på Hobbyhusets Cyber Crop...
Så vill ni se den får ni gå in och kika där! :)

135588-166

135588-165

Ha en härlig söndag allihop!
Det ska iallafall jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv, Mette! Det var en härlig dag. Dina LOs är jättefina!

2007-04-29 @ 11:25:26
Postat av: Milla

Titta så fina!! De är ÄNNU snyggare i verkligheten!! Så skoj det var att träffas även om jag bara var med en snabbis! Nästa gång tänker jag inte missa för allt i världen *s*

2007-04-30 @ 15:19:49
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad fint du gör!
Vilken konstnär du är!
Jag är imponerad!
Kram
Lena

2007-04-30 @ 16:23:23
URL: http://cruelladelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0