Annandagen....

Hoppas att ni alla har haft en riktigt mysig jul och att jultomten har varit snäll mot er!
Jag måste iallafall ha varit riktigt snäll, för jag fick massor med fint! :)

Jag jobbade natten till julafton...
Classe hämtade mig på morgon och när vi kom hem så åt hela familjen god frukost med varm choklad, grädde och första smarriga skinkmackan.
Sen sov jag några timmar...
När jag vaknade åt vi gröt och sen tog vi det bara lugnt tills det var dags att åka hem till min syster och hennes familj. Där var det fullt hus... Vi, dom, mina föräldrar och min systers svärföräldrar.
Jättemysigt hade vi det och massor med god mat!
Här är det mina goa ungar som äter. :)
image327

Och här är Adam med sina små söta kusiner...
image328

På juldagen var vi iväg hem till mina föräldrar och åt god kalkon-middag.
Och idag har vi varit iväg hem till min bror på fika.

Nu är jag ledig ända tills nyårsaftons kvällen...
Och imorgon har vi inget speciellt inplanerat så då har jag ägna några timmar till scrapping.
Jag längtar verkligen efter att få sätta mig ner med alla mina nya saker! :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter som om du haft en bra jul! Ska bli kul att se vad du skapar med alla nya fina saker. Tid.....den TAR jag mig! Annat blir lidande men det är bara världsliga saker som städ och tvätt, so what? =)

God fortsättning!

Kram!

2007-12-26 @ 22:32:59
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Eli Kristin

Høres ut som dere har en koselig jul. Du har jo voksne "barn" nå Mette, he-he :) Fint bilde av alle tre der. Kos dere videre!

2007-12-27 @ 00:01:40
URL: http://skorpion71.blogspot.com
Postat av: Malin B

God fortsättning på julen min vän. Låter som om ni har haft det jättehärligt. Vad vackra de är, barnen era!!! Jättefina kort. Ett härligt nyår passar jag på att önska Er alla. Ses snart, vilket ska bli otroligt skoj! Varma kramar

2007-12-27 @ 08:29:34
Postat av: Aase/ängel60

Vad härligt du har haft det, och skönt att få scrappa lite. Jag försöker blogga runt och samla inspiration. har åkt på ännu en förkylning... så jag är lite seg

2007-12-27 @ 11:14:57
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0