ARG!!!!!

135588-101

Oj, vad arg jag är! :(
De håller på att renovera grannens lägenhet...
Och då behövde de komma in i min garderob för att nå ett rör som går där.
Det var väl helt ok, så jag plockade ur alla kläder och la dem i stora IKEA-påsar.
Men oj...
Igår när vi kom hem från jobbet var det en ca 2 mm tjock grå damhinna över allt i hela sovrummet!
Ni skulle ha sett!!!!
Det var fullt bland kläderna, på sängöverkastet, bokhyllan, mitt skrivbord osv osv!
Jag blev fly förbannad och ringde till hyresvärden.
Han blev också arg och menade att killarna som hade varit här kunde ha täckt över med plast!
Nu lovade han oss någon typ av kompensation...
Men vad spelar det för roll när vi fick städa allt och sen sova på soffan!
Idag när vi kom in var det istället plast på allt!
Inget vidare det heller - så det får bli en natt till på soffan.
Är så arg så att jag kan spricka här! :(
Hoppas att kompensationen blir bra...

Ikväll blir bara jag och Adam hemma, eftersom Classe och tjejerna åker till Nalen i Stockholm för att titta på Mando Diao!
Det bandet är riktigt bra och jag hade också kunnat åkt med och tittat om det inte hade varit så att man ska upp och jobba imorgon bitti.

Som ni förstår är Mye kry nu igen.
Även Adam och Classe mår bättre!
Men i min mage kör det riktigt ordentligt just nu...
Hoppas, hoppas att det inte är något!
Vill inte bli sjuk...




Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Usch vad förbannad jag hade blivit om de hade gjort samma sak hemma hos mej! Hoppas det blir en bra kompensation; typ en månads hyra! *hihi* ;)

TAck för sina söta ord i min blogg!! =)

Sköt om dej nu!
/Petra

2007-02-21 @ 18:12:39
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Usch det låter inte skoj det där...hoppas att du får rejäl kompensation.... eller hotellnätter kanske. Kan ju inte va meningen att man ska måsta sova på soffan.

2007-02-21 @ 18:27:53
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Lena

Fy vad respektlöst! Ja, hoppas verkligen kompensationen blir ordentlig!
Får man verkligen göra så där?

Hoppas din mage lugnar ner sig!
Sköt om dig!

Kram Lena

2007-02-21 @ 22:30:42
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Sonja T

Nä men fy så klumpigt gjort av dom - eller rättare sagt, inte gjort! Kan det vara ett par karlar som slagit sina hjärnceller ihop, hehe... usch fy iallafall, hoppas du får rejält med plåster på såret!
Kram *S*

2007-02-21 @ 22:38:37
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Myamia

Hej svejs, kolla i min blogg, nu är knapptävlingen över ;)

2007-02-22 @ 10:53:36
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Rosie

Gokväll vännen!
Förstår att du var rosenrasande över incidenten i sovrummet... *morr* Det blir ju sista gången du är snäll och behjälplig på det viset efter DEN erfarenheten, kan jag tänka..! Hoppas du får en rejäl kompensation!!!
Kram Rosie!

2007-02-25 @ 00:19:49
Postat av: Felixjohanne

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-11-20 @ 07:46:22
URL: http://felixjohanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0