Söndag

135588-104

Min ensamma kväll blev jätteskön!
Jag njöt av mina goda chips och dip och bara njöt av tystnaden! :)

Igår var det bara jag, Classe och Mye hemma.
Ja, Mye stack iväg efter middagen, så då var det bara två kvar hemma.
Skönt det med! :)

Igår på dagen var vi iväg och handlade lite för att fylla på i skåpen här hemma...
Oj, vad mycket folk det var på ICA Maxi!
Jag hade velat åka till IKEA en sväng, men insåg snart att det måste vara ännu värre där...
Löningshelg som det är.
Själv får jag lön på måndag...

Städade vårt sovrum igår när vi kom hem.
Så inatt har vi kunnat sova där igen.
Skönt!

Idag blir det en lugn dag.
Ska krypa upp i soffhörnan och skriva brev.
Har en stor brevhög här som väntar på svar...
Den senaste månaden har det varit fullt upp så mina kära vänner har blivit lidande...
Men nu så ska jag ta itu med högen så snart dimper det ner brev hos er.

Ni som håller på med Scrapbooking...
Är det någon som ska till Syfestivalen i Sollentuna nästa helg?
Det ska ju vara temaområde Scrapbooking där... :)
Jag har tänkte att jag skulle åka.
Tyvärr vet jag inte om jag får någon att åka med, för mina arbetskamrater är upptagna med annat.
Men Classe har lovat att köra upp mig...
Så är det när man inte har körkort själv... :(






Kommentarer
Postat av: Morfen

Tack för dina gulliga och trevliga kommentarer i min blogg! Om du går på syfestivalen i Sollentuna så får du hålla utkik efer Lektyg & Hantverk, där kommer ett par av mina layouter finnas i pappersform. Kram!

2007-02-25 @ 11:19:53
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Jag har inte heller körkort. Jag känner mej jättehemsk som inte skaffat något. Men så blir det när man inte känner att man har tid och råd.
Skönt med en slappar-helg!! Jag har haft lite av en slappar-helg jag åxå. Idag jobbar jag dock, mindre kul....men man får ju kosing för det ;)

Ha en underbar söndag å lycka till med brevskrivandet! =)
Kram Petra

2007-02-25 @ 11:53:59
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Sonja T

Om jag inte minns fel så hade samma sy festival oxå scrapping med förra året och vad jag har hört så har det varit uppskattat:)
Så passa du på och åk dit om du har möjlighet:)

Kram Sonja

2007-02-25 @ 12:23:11
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Lena

Godmorron!
Känner mig en aningen bättre idag, tack!
Låter ju jättespännande med syfestivalen!
Jag vågar inte åka dit!
Drunknar snart i pärlor!

Ha det gott!
Kram Lena

2007-02-26 @ 08:23:34
URL: http://cruelladelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0