Ledsen idag...


Tänk att en tjurig tonåring kan sänka ens humör så!
Orkar snart inte med dessa bråk längre...
De tar knäcken på mig ärligt talat... :(

135588-67


Det här har hållit på så länge nu och det verkar som om det aldrig kan ta slut...
Och hur mycket ska man som förälder egentligen tåla i hårda ord utan att man går sönder inuti?
Just nu känns det som om smärtgränsen för vad jag kan ta emot är nådd...

Som ni märker så är jag inte alls på något skoj humör idag...

Men ska trots det försöka ha en lugn och skön söndag fylld med brevskrivning...
Vad vore livet utan alla mina goa brevvänner - och andra vänner också förståss!

135588-66


Det är ni som gör att man orkar när livet känns som jobbigast.

Som sagt nu väntar sköna soffhörnan med brevhögen!

P.S. Jag kommer inom kort att skriva in ett jättebra boktips i min kategori Boktips!
Läste ut den spännande boken i morse! D.S.



Kommentarer
Postat av: Monika

Kära vän....jag bara väntar när det ska braka lös här hemma...men det är lugnt peppar peppar. Jag tycker inte man ska ta en massa skit utan de ska lära sig veta hut och visa respekt för sina föräldrar, och andra vuxna också förstås. Men hur lätt är det att sätta i handling och inte bara i ord. Lycka till. kram monika

2007-01-07 @ 17:26:02
URL: http://www.monkan.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Önskar jag hade några dunderråd att komma med... men ack nej:( Har ju inte ens kommit dithän och inte ens mina egna tonår kan jag gå tillbaka till - var ingen "värsting" på nåt vis alls, mer än ganska så tjurig (vilket jag förvisso kan vara än idag). Fast det hade sina orsaker till att jag var som jag var oxå...
Hoppas bara att stormen hinner bedarra lite in i mellan striderna! Styrkekram...

//Sonja

2007-01-07 @ 18:46:42
Postat av: Marika

Å, vad väl jag känner igen mig Mette! Det är så svårt att visa sig stark och vara auktoritär då ens eget kött och blod som man älskar över allt annat uppför sig oacceptabelt mot en. Men det är bara att kämpa på och härda ut. Viktigt att visa vem som bestämmer och att låta barnen ta konsekvenserna av sina handlingar. Det är iallafall så vi försöker uppfostra våra tre underbara ungar :O)

Kämpakramar från,
Marika

2007-01-08 @ 20:55:16
URL: http://marikamaria.wordpress.com
Postat av: Lavransmoa

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-10-13 @ 08:36:17
URL: http://lavransmoa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0