Vad glad jag är!


Blev så glad idag när jag kom hem från jobbet och jag hittade kallelsen till scrapbooking kursen som jag har anmält mig till!
Jag kom fick plats!
Hoppas nu bara att även mina två arbetskamrater fick plats, så att vi tre kan gå tillsammans!
Det ska bli så himla roligt att få lära sig detta!
Jag kan knappt bärga mig tills 31 januari! :)

En annan jättekul nyhet är att Adam kom in på den högstadieskola där han vill gå!
Nu hoppas vi att även hans bästa kompisar har fått plats där...

135588-72

Idag har jag surfat runt lite på alla resebolags sidor och kollat resor!
Oj, vad gärna jag vill ut och resa nu...
Sol och värme längtar jag efter.
Egypten som vi så gärna vill åka till är ganska så dyrt om man ska åka i maj...
Så nu har vi istället tittat lite på Italien.
Det ser så himla fint ut... Någon som har varit där?
Vi får väl se vad det blir!

Nej, nu väntar tekoppen...





Kommentarer
Postat av: Sonja T

Hej o hå!

Vart ska du gå den kursen om jag får fråga? Är det i V-ås? Du får ju berätta allt sen:)))

Kram Sonja

2007-01-19 @ 08:47:29
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Carina

Vad roligt att du kom men på kursen !

Italien har jag aldrig besökt, men det landet ligger på min önskelista. Jag tror det är helt underbart vackert där och jag skulle nog behöva ta med mig ännu fler minneskort till min kamera om vi åkte dit... hi hi !

Jag har varit och uppdaterat mig här på din blogg som jag inte besökt senaste dagarna. Du skriver så fint vännen !

Kram Kram

2007-01-19 @ 10:08:01
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/
Postat av: Moma

Hej
Jag hittade hit på ett märkligt sätt, som vi inte ska gå in på ;) och var bara tvungen att säga att din blogg är det sötaste jag sett! Jag älskar alla dina bilder.

Hälsningar
Monika

2007-01-20 @ 07:44:10
URL: http://www.alltomscrap.se
Postat av: MalinB

Men grattis vännen!!! Vad skoj!!! Och jag är helt säker på att scrap-booking är något för dig, så pysslig som du är. Väntar med spänning på att få se lite resultat så småningom =)
Ha en skön söndag. Kramar

2007-01-21 @ 09:45:00
Postat av: Marika

Grattis till kursen!
Jag är ju inte alls berest jag men min syster som bor i Italien gillar landet. Har sett en massa vackra vyer och platser som hon fotat.
Kram Marika

2007-01-21 @ 21:05:50
URL: http://marikamaria.wordpress.com
Postat av: Casperdagny

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2009-01-12 @ 20:45:16
URL: http://www.enequist.dk/casperdagny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0