Ingen mässa

135588-109

Det blir ingen resa till mässan idag.
Classe måste tyvärr jobba extra och då blir det så himla omständigt för mig att åka själv.
Jag har som sagt inget körkort utan måste i såfall ta mig till Stockholm med tåg och tunnelbana...
Så istället har jag varit ut på ett par shoppar på nätet och inhandlat det som jag hade tänkt köpa på mässan.

Idag blir det istället en lugn dag hemma.
Har tänkt att jag ska scrappa lite.
Har huvudet fullt med idéer som jag bara vill få ner på papper!

Kanske jag hinner med några brev också...

Kommentarer
Postat av: Lena

Förbaskade blogg! Min har förändrats i utseende men din är lika fin som vanligt! :)

Vad synd att du inte kom iväg till mässan!
Det är klart en fördel att ha körkort. Jag är så glad att jag tog mitt i tid!

Jag gillar att shoppa via nätet plus att det brukar vara billigare oxå!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Lena

2007-03-03 @ 13:52:40
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Lena

Hej!
Har försökt att skriva till dig flera ggr!
Gör ett nytt försök, igen!
Vad synd att du inte kom iväg till mässan. Tur att det finns internet som man kan beställa ifrån.

Hoppas du får en trevlig helg med brevskrivning och scrapbooking!

Kram på dig!
Lena

2007-03-03 @ 16:02:18
URL: http://cruelladelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0