Vilken dag!

135588-108

Jag går ju mina veckor som receptionist nu...
Och de två senaste dagarna har det varit massor att göra!
Helt slut har jag varit när jag har kommit hem...
Men samtidigt så trivs jag jättebra med att vara "Spindeln i nätet" på vår avdelning... :)
Hoppas att det iallafall blir lite lugnare i morgon.

Sen är jag ledig i helgen och efter det går jag på två veckor med nätter.
Men det blir ganska lugnt... Jobbar fem nätter på två veckor.
Helt ok! :)

De två senaste dagarna har det varken blivit brevskrivning eller scrapping.
Har helt enkelt inte orkat med det när jag kommit hem.

Idag när jag kom hem väntade ett tjockt brev från Myamia.
Jag tittade ju in på hennes blogg precis när hon hade en knapptävling.
Och jag vann den! :)
Så idag damp det ner ett helt underbart kort + en samling knappar!
Superglad blev jag! :)
Behövde verkligen det efter min jobbiga dag.



Kommentarer
Postat av: Morfen

Grattis till vinsten! Vad kul!

2007-03-02 @ 09:41:47
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Lena

Vilken kul tävling! Grattis!

Jag jobbade natt när mina barn var små. Idag skulle jag aldrig orka! Fast ditt schema lät helt OK! :)

Det är helt omöjligt att komma in på min blogg och jag har svårt att skriva i andras. Jag försöker och försöker och börjar bli otroligt less. Hoppas på att detta kommer till dig nu!

Ha en trevlig helg!
Kramar, Lena

2007-03-02 @ 20:41:25
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Tanja

Grattis till vinsten! Har du gjort något kul med grejerna?

Kramen Tanja

2007-03-05 @ 11:11:39
URL: http://tanjascradfactory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0