Jag har blivit utmanad...

Jag har blivit utmanad av Emilia - "Lantisen"...


Tre saker jag inte förstår:
- Människor som gör grymma saker mot barn.
- Varför det finns krig och svält.
-Varför man inte har högre lön inom vården!

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Datorn
-Pennor
-Massor med papper

Tre saker jag gör just nu:
-Skriver svar på detta till min blogg! :)
-Gäspar - har jobbat natt...
-Lyssnar på TV:n som är på i bakgrunden

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Se mina barn växa upp och veta att de får bra liv!
-Se Inka-riket
-Se Pyramiderna

Tre saker jag kan göra:
- Skriva brev
- Scrappa
-Vifta på näsborrarna! :)

Tre saker jag inte kan:
-Skilja på höger och vänster
-Sjunga
-Dyka

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Dig själv
-Bon Jovi
-Dalai Lama

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Sjunga
- Spela något instrument
-Dyka

Tre favoriträtter:
- Kött och Potatisgratäng
-Lax
-Fläskfile med mögelostsås

Tre personer jag utmanar:
-Lena
-Katja
-Monika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0