Stjärnor

Min första layout gjord som inpiratör hos Swe Scrapbook blev en till utmaningen Sjärnor.
Jag gjorde en layout om min nedräkning av dagarna tills min älskade dotter skulle komma hem från Nordirland över julen.
Idag åkte hon tillbaka igen, och jag saknar henne redan...
Det var så härligt att få ha henne hemma hos oss ett tag.

Stars
My first layout done as an inspirator at Swe Scrapbook was one for the challenger Stars.
I did a layout about my countdown until my dear daughter should come home from Nothern Ireland over christmas.
Today she went back again, and I miss her already...
It was so great to have her at home with us for a while.


Kommentarer
Postat av: Fia

Superfin lo! Så himla kul att du är kollega även på SWE! Ska bli spännande att se vad du hittar på med m´ånadens kit fr Skaparlusten. Ha en fortsatt skön jul/nyårshelg! Kramar!

2008-12-29 @ 21:11:49
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Otroligt fint som allt annat du skapar!

Swirlsen du har på kortet, är det rubons?

2008-12-29 @ 21:33:17
URL: http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0