Jag lever...

Nu har det gått en hel vecka sedan jag skrev här.
Men jag lever! Jag lovar! :)
Det är bara det att jag har jobbat natt tidigare i veckan och nu jobbar jag natt hela helgen...
Så då blir det inte så mycket tid över till annat.
Jag har scrappat, men inte något som jag kan visa...
Fick ett härligt DT-paket från Skaparlusten, men de layouterna får ni vänta med att se... :)

Gissa om jag blev glad häromdagen när jag såg att jag kom trea i Carinas skisstävling med min layout Decibella!
Tänk vad kul det är att vinna och hur himla glad man blir!
Tjohoo!!! :)

Eftersom jag inte har någon layout att visa får ni istället en blomma utav mig!
Jag har varit ute på balkongen och testat min nya kamera...


Ha en underbar lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att det är flera som inte är så bra på att uppdatera nuförtiden. Jag är precis likadan. =) Grattis till vinsten....själv är jag inne i ett tävlingsstim just nu så jag får hålla tummarna framöver. Ser fram emot vad du skapat med Skaparlustens material.



Kram!

2008-06-29 @ 11:50:32
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: LillBlomman

Grattis vännen! Decibella var underbar!!! Hoppas att du inte jobbar ihjäl dig! Är sjukt pysselsugen och hoppas kunna sätta tänderna i lite papper snart! Ha det gott!

2008-06-30 @ 19:42:39
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0