Mycke nu...

Just nu är det mycket att tänka på eftersom äldsta dottern tar studenten på torsdag.
Jag har lite svårt att förstå att hon faktiskt tar studenten nu...
Jag tycker inte alls att det var länge sedan jag själv sprang ut med den vita mössan! :)
Tycker inte heller att det var länge sedan Mye föddes och låg där på min arm...
Och nu är hon 19 år och redo för vuxenlivet.
Tiden går verkligen fort...

Nu har Månadens tema startat på Skaparlusten.
Nu i juni är temat Sommar
Varje vecka kommer det att finnas en ny utmaning och varje vecka har man chansen att vinna ett litet pris.

Första utmaningen ligger ute nu och det är en Materialutmaning
Man ska använda
3 olika mönstrade papper från 3 olika leverantörer
Knappar
Något stämplat

Kika in och var med! :)
Här kommer min layout som jag har gjort som inspiration till veckans utmaning.
image523

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Vilken härligt sommrig LO!! UNDREBARA färger och detaljer som ger liv till layouten = kanon.

Kram från mig,

2008-06-03 @ 21:42:48
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: LillBlomman

Härlig, fartig och somrig lo!! Kan tänka mig att det är lite konstigt när ens "bäbisar" växer upp och blir stora! Men det är på barnen man ser att vi blir äldre (inte på våra rynkor) eller hur! Ha ha!! Min lilla krabat gör sig påmind hela tiden, röjer i magen så det både syns och känns utanpå! Skum känsla! Ha det gott!

2008-06-04 @ 07:59:35
Postat av: Linda

Åh wow så läcker!!!

2008-06-04 @ 09:20:41
Postat av: Melvinleah

really good site!!

2008-09-17 @ 14:54:23
URL: http://melvinleah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0