Cool friends

Juni kitet hos Scrapbook Deals 4U är så himla fint.
Man vill bara scrappa mer och mer med det.
Så här kommer en till layout med härliga Lime Rickey.
Det är en layout med min käre man och hans (vår) vän Henrik.
Färgerna är inte alls manliga på den här layouten, men jag tyckte att det blev bra iallafall.
Hela layouten lyser av deras härliga galna vänskap! :)
Kika in på forumet så kan ni se hur jag gjorde layouten...

Jag måste även få berätta en kul grej.
Tre av mina layouter som jag gjort med kitet har kommit med på Basic Grey Gallery;
Be me, Din konfirmation och så Cool Friends.
Yippee!!!!

The June kit at Scrapbook Deals 4U is just gorgeous.
You just wanna scrap more and more with it.
So here is one more layout with the great Lime Rickey.
It´s a layout with my dear husband and his (ours) friend Henrik.
The colours aren´t masculine at all on this layout, but I think it came out fine anyway.
The layout really shows there great crazy friendship! :)
Check out the forum and see how I did this layout...

I also have to tell you something fun.
Three of my layouts done with the kit have come up on the Basic Grey Gallery:
Be me, Your confirmation and then Cool Friends.
Yippee!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Wow, precis min smak! Läcker med alla färger! ♥

2009-06-02 @ 11:41:11
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Eivor / Ejja

Gillar att du "gått lös" med färg på LOn. Den är skit häftig, rolig och snygg. GRATTIS till att dina alster kommit med hos Basic Grey galleriet!!!



KRAM

2009-06-03 @ 10:51:19
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Milla

´Vilken cool lo! Grattis till publiceringarna!

2009-06-03 @ 19:06:49
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka snyggingar!!!! Du har verkligen fångat galenskapen, vänskapen och den underbara kärleken vänner emellan. Superbra!!!! Kramar

2009-06-07 @ 19:35:01
URL: http://malinb67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0