Stora Juni paketet

Den här månaden fick jag leka med stora månadspaketet hos Skaparlusten.
Och jag kan bara säga WOW! Vilket paket.
Det är till bredden fyllt med härliga papper från Basic Grey Wisteria och Déjà View Timeless + underbara Dotted Swiss.
Och så massor med underbara dekorationer.
Hittills har jag hunnit med att göra två layouter... Men jag lovar... Det kommer snart mera! :)

The big June kit
This month I got to play with the big monthly kit at Skaparlusten.
And all I can say is WOW! What a kit.
It´s full of wonderful papers from Basic Grey Wisteria and Déjà View Timeless + beautiful Dotted Swiss.
And then lots of great decorations.
So far I´ve done two layouts... But I promise you... There will soon be more! :)


Den första layouten är på min söta systerdotter Tyra.
Jag har faktiskt aldrig scrappat i lila förut.
Men med dessa fina papper kan det ju inte bli fel.

The first layout is of my cute niece Tyra.
I have never before scrapped in lilac.
But with those wonderful papers it can´t get wrong.


Den andra layouten är en på min älskade make!
Och all den kärlek jag känner för honom.

The other layout is of my wonderful husband!
And all the love I feel for him.

Kommentarer
Postat av: Morfen

Vad fina layouter och jag gillar misten på den andra.. Härliga färger!!

2009-06-08 @ 21:06:54
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: MissMian

Underbara LOs!! Har ju lite svårt att scrappalila själv men det är alltid så snyggt när andra gör det!

2009-06-09 @ 06:56:43
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: mikaela

Åh jättefina Mette!! Ni e så söta du å classe :)

2009-06-10 @ 01:23:57
URL: http://mickansscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0