Här är jag... / Here I am...

Det har hänt något i mitt liv som har fått mig att förstå hur skört livet kan vara...
Därför har det varken funnits lust och ork till annat än att vara nära dem jag älskar...

Men innan detta hände scrappade jag två layouter till Magdas, som jag ännu inte har visat här i bloggen.
Så här kommer de...

It has happened something in my life that got me to really release how fragile life can be...
Therefor there hasn´t been time and strength to do anything else than to be close to them I love...

But before this happened I did two layout for Magdas, that I haven´t showed you here in the blog.
So here they are...




Kommentarer
Postat av: MissMian

Tröstkramar...vad det än gäller. Underbara LOs!

2009-11-29 @ 20:54:37
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0