Simply Obsessed

Jag har fått äran att vara Gäst-designer hos Simply Obsessed nu i november, och jag älskar verkligen kitet jag fick att jobba med! Helt underbara Pink Paislees Amber Road! :)
Skynda dig iväg och köp ditt eget kit.

I got the honour to be a Guest-designer at Simply Obsessed now in november, and I so love the kit that I got to work with. So wonderfully Pink Paislees Amber Road! :)
So hurry up and get over there and buy your own kit.


Här är mina layouter...
Here are my layouts...






Till sist en layout som jag gjort till månadens skiss.
At last a layout I did for the sketch of the month.


Kommentarer
Postat av: Willea

Wow! Otroligt fina! Du har verkligen lyckats med Amber Road - passar dig så bra!

2009-11-08 @ 12:19:26
URL: http://willeasscrap.blogspot.com
Postat av: ylva

mmmm mycket fint igen!! Nr 2 och 3 blev mina favoriter. Hur tar du dig till Stockholm? Kan vi göra sällskap på nått vis? Har just kollat på SJ och hittar inget som passar superbra......

kram ylva

2009-11-08 @ 13:19:05
URL: http://vitapioner.blogspot.com
Postat av: Mieke

THose are such pretty layouts, I love this paper line!

Postat av: claudia79

Jag alskar din stil!! Njuter....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0