Brevskrivning och bak


135588-58

Idag har jag varit ledig.
Jag har tagit det lugnt och ägnat en del av eftermiddagen till att skriva lite brev.
De senaste dagarna har det ju inte blivit så mycket brevskrivning. Det brukar ofta bli så under stora helger.
Då ägnar man så mycket tid till familjen att hobbisarna blir åsidosatta.

Jag som inte är så förtjust i att baka har även bakat en smarrig kaka idag.
Vi hade så mycket bananer som började bli dåliga så då letade jag efter recept på Tasteline och där hittade jag ett recept på banankaka.
Så det har jag bakat och den smakade som sagt jättegott! :)

Inte ens middag har jag gjort idag utan vi beställde pizza och kebab.
Det är var riktigt gott nu efter all julmat som man har ätit.

Efter maten har jag tillbringat lite tid här framför datorn och ändrat hela min layout igen.
Tycker ju att det är så himla roligt att pyssla med den.

Nu väntar Snapphanar...


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Hejsan!
Tack för kiken i min blogg!
Jag köper hänglarstämplarna av Marie, som ritar dem. Hon säljer på scrapbookingmässor. Man kan även köpa vissa av dem hos www.inkywings.com
Där står det info om klubbpaket, som jag brukar beställa med hänglarna.

2006-12-28 @ 21:27:24
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Mona

Hejsan Mette...
du är så duktig och gör så fint på din sida,, är så kul att komma hit o läsa,, tyvärr är jag dålig att lämna avtryck när jag har varit hit,,kan hoppas på en bättring under 2007!!
vill passa på att önska er ett gott nytt år!!!!
och hoppas på ett bra brevår också,,,,kram Mona
ps din brevisbok är här nu , ska skriva så fort jag har tid,, mycket nu vid jul,

2006-12-28 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0