September kits

Nu är de här!!!!
De helt underbara september kiten hos Scrapbook Deals 4 U.
Nu är det inte bara två kit att välja mellan utan TRE!!!!
Och den här månaden finns det även två extra kit att välja bland.
Så totalt FEM underbara kit.

Now they are here!!!!
The wonderful September kits at Scrapbook Deals 4 U.
Now you don´t have to choose between only two kit but THREE!!!!
And this month there is also two extra kits to choose from.
So it´s a total of FIVE wonderful kits.

Här är kiten
Here are the kits

Cherry Hills Kit


Delight Kit


June Bug kit


Snorkel kit


Garden Grove kit


Vilket kit väljer du?
Which kit do you want?

Jag fick June Bug kitet att skapa med och jag bara älskar det.
Så fullt med färger!
Här är några smakprov...
Ni får vänta till i morgon för att få se hela layouterna. :)

I got the June Bug kit to play with and I so love it.
So colour-full.
Here are a few Sneak Peeks...
You got to wait until tomorrow to see the layouts! :)






Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilka härliga paket du fått!!!

Vad roligt att du kommer till Enköping!! Jag sitter gärna bredvid dig, det vet du!! Vad kul vi ska ha!! Kram från mig!

2009-08-25 @ 22:02:28
URL: http://hemmahosulrika.bloggagratis.se
Postat av: Clair

Oh, man. Those kits look special and I love the layouts you've created with them. So nice to find a link to your blog over at AAM.

2009-08-26 @ 22:54:09
URL: http://obstinatepursuit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0