Utmaning/Challenge

En härlig augusti utmaning hittar du just nu hos Magdas.
Temat är Nystart.
Kika in här så får du mer information.
Vi vill se massor av härliga alster som visar vad just du tycker är en nystart!

Right now you can find a great August challenge at Magdas.
The theme is New start.
Check
this out and find out more.
We wanna see lots of wonderful creations showing us what you think is a new start!

Här är min layout på temat...
Here is my layout on the theme...


Journaling är:
"Jag tycker inte riktigt att året börjar i januari, utan att det gör det i augusti - efter semestern... Då när vardagen är tillbaka. Förut har det alltid betytt att Classe och jag börjar jobba och barnen ska tillbaka till skolan... Men iår blir det annorlunda. Visst ska vi tillbaka till jobbet, men på mitt jobb ska det bli nedskärningar under hösten... Och av barnen är det bara Adam som ska tillbaka till skolan."

Journaling is:
"I don´t really think that the year begins in January, but in August - after the holidays... It´s then that everyday-life is back.
Before it has always meant that Classe and I go back to work and the kids back to school... But this year it will be different. Ofcourse we´re going back to work, but on my job people are having to go this fall... And of the kids it´s only Adam that is going back to school."


Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, så vacker!! Jag håller med dig om att året borde börja efter semestern! Jag har stora planer inför hösten, både personliga och sådant som har med företaget att göra....spännande! =)



Kram!

2009-08-02 @ 16:30:05
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Willea

Åh, så otroligt vacker!! Älskar alla dina små detaljer och sen så är jag otroligt svag för klockor :D

2009-08-02 @ 18:38:57
URL: http://willeasscrap.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Otroligt vacker vännen! Ja, hösten kan vara deppig och spännande! Gillar vad du gjort med papperna! Kramar!

2009-08-03 @ 12:37:12
Postat av: Örnen

WOW!! Så himla fin!!

2009-08-03 @ 17:02:17
URL: http://ornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0