Inget mer Magdas / No more Magdas

Jag slutar idag mitt DT-uppdrag hos Magdas...
Ja, så tråkigt är det...
Jag har verkligen trivts där och därför känns det extra tråkigt att inte kunna fortsätta.
Men det kom nya riktlinjer inför 2010 som gör att jag inte kan fortsätta hur mycket jag än vill...

I´m ending my DT-assignment at Magdas today...
Yes, that´s how sad it is...
I´ve really loved to be there and therefor it´s even more sad to not be able to continue.
But the new rules for 2010 makes it impossible for me to continue there even if I want to...


Så här kommer de sista layouterna jag gjort för Magdas.
So here are the last layouts I´ve done for Magdas.





Kommentarer
Postat av: MissMian

Sååå snygga och vad synd att du slutar hos Magdas!

2010-01-10 @ 17:50:32
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh dom e underbara Mette!! Gillar speciellt den sista!! Härligt med färg:) Ska bli kul att se vad du har för dig 2010:) kram

2010-01-11 @ 21:39:30
Postat av: Olafkjersti

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 12:31:03
URL: http://olafkjersti.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0