Urban Ink

I mitt DT-paket från Scrapbook Deals 4U den här månaden fick jag en massa grabbiga saker.
Papper från Dream Street papers - Urban Ink och massor med härliga dekorationer från bl a Dream Street papers och Scenic Route.
Det var så jättekul att få skapa härliga layouter med mannen och sonen på!
Och inte en enda blomma! :)

In my DT-kit from Scrapbook Deals 4U this month I got lots of boyish things.
Papers from Dream Street papers - Urban Ink and lots of great decorations from Dream Street papers and Scenic Route.
It was so fun to create wonderful layouts with my husband and my son on!
And not one flower! :)







Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, så snyggt!!!! Älskar stjärnorna och den översta är nog min favorit. Dessutom har du väldigt snygg handstil! KRAM!

2010-01-07 @ 21:41:03
URL: http://annikaskreativasida.wordpress.com
Postat av: Katja

Snälla lilla Mette, vad skall man säga...har ju inte scrappat på över ett år och inte varit på scrapbloggs-rundor heller.



WOW!!! säger jag...vad du är duktig tjejen...helt otroligt fina los och dina foton av dina underbart snygga ungar är så fina.



Du är som klippt och skuren för scrapbooking du...bildligt talat ;)



Många kramar till dig.



Katja (som e på G igen)

2010-01-08 @ 19:03:25
URL: http://missledz.wordpress.com/
Postat av: monica

Åh så snygga!!! Kul att se lite "grabbigare" layouter!

2010-01-08 @ 19:17:50
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0