Förkyld... :(


135588-39

Idag är jag hemma från jobbet...
Jag snorar och snörvlar och mår allmänt dåligt.
Så idag ska jag bara ta det lugnt och läsa, lösa korsord och kanske skriva något brev.

Jag hoppas verkligen att jag ska piggna till tills på fredag då vi ska ut och äta med jobbet...
Då ska vi fira de som har fyllt jämt och det vill jag absolut inte missa!
Vi brukar alltid ha väldigt roligt när vi går ut med jobbet.

På 30-årsfesten i lördags hade vi jättekul!
Vi åt och drack gott hemma hos Erika och Thomas och sen bar det av ut på stan!
Det enda stället där det inte var tjockt med folk och vi kunde komma in var på Pluto.
Tyvärr är det mycket yngre folk där ,så man kände sig ganska gammal...
Men vi i gänget som gick dit hade iallafall skoj ihop.
Jag lyckades till och med hamna på två mingelbilder... Ha, ha! :)
Här är jag och min man;

135588-40

Nej, nu väntar sängen eller soffhörnan igen!

Ska även kolla om det är någon Lucia som man kan kolla på på Tv:n sen...
Är väldigt ledsen över att jag missade luciatåget som AT-läkarna skulle ha på avdelningen i morse.
Det hade jag verkligen velat se!



Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas att du har piggnat till nu så du kan gå ut och äta med jobbet idag.

Vilket jätte fint foto på dig och din make !

Kram Kram

2006-12-15 @ 14:14:24
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/
Postat av: MalinB

*ler* finns andra kort också när ni ser så där gulliga ut ;-)
hoppas du har kryat på dig och får en härlig helg!
kramar

2006-12-15 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0