Första advent

Första advent har vi firat lugnt!
Det har varit underbart att ha en dag med ingenting inplanerat.
Det var ett tag sedan det hände...
Oftast är både vardagar och helger väldigt fullbokade den här tiden på året.

Jag har iallafall ägnat stora delar av min eftermiddag till att skriva brev.
Under tiden som jag gjorde det fixade Classe vår dator.
Så nu funkar det som det ska igen.

Efter brevskrivningen blev jag sittande här och ändrade hela min layout!
Himla skoj att sitta och pyssla med detta! :)

Men nu väntar sängen så att jag orkar med en lång arbetsdag imorgon igen!

135588-31

Kommentarer
Postat av: Sonja

Vilken skön dag.... önskar veckorna innehöll dubbelt så många dagar ibland:)

*S*

2006-12-04 @ 14:02:56
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Emma

fin sida du har gjort mamma :)

2006-12-06 @ 07:32:50
Postat av: Kjellkarine

This site is professional and to the point.

2008-09-26 @ 09:16:26
URL: http://kjellkarine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0