Julen närmar sig...


135588-41

Tänk, nu är det snart julafton...
De har lovat kallare väder nu till veckan, så då hoppas jag att det även kommer lite snö.
Då kanske den riktiga julkänslan infinner sig!
Idag har Classe och jag varit iväg och handlat en del julklappar.
Vi tänkte åka iväg en sväng imorgon också, sen är nog vår julshopping avklarad!
Jag har precis suttit och slagit in de julklappar som redan är köpta. Tycker att det är så himla roligt att slå in dem själv! :)

Just nu håller Classe på och installerar vårt nya Surround system och nya DVD:n.
Sen ska vi titta på två filmer har vi tänkt - Fun with Dick and Jane och Fuhrerns elit.
Tänkte även dricka lite glögg och äta pepparkakor med mögelost. Mums!

Igår var jag iväg ut och åt med mina arbetskamrater.
Vi åt jättegott på en italiensk restaurang och sedan gick vi vidare till "Oliver Twist" - en pub - där vi dansade och hade jättekul.
Jag har fruktansvärt ont i fötterna idag... Men jätteroligt hade vi! :)
Jag är så glad över att jag hann bli frisk och kunde följa med.



Kommentarer
Postat av: Sonja

Vilka vackra o fina bilder du ofta använder i din blogg - är det ok att jag norpar en del av dom i förbifarten? Dom är ju så söta många...:)
Har oxå en del av julhandeln klar... men det reder sig nog, brukar det göra:)

Kram kram *S*

2006-12-17 @ 23:16:11
Postat av: Carina

Här har du en till som älskar att slå in julklapparna själv. Jag litar inte alltid på att dom klarar av det i affärerna - inte lika bra som mig i alla fall... hi hi !

Hoppas att filmerna var bra och det glädjer mig att du har piggnat till vännen.

Kram Kram

2006-12-18 @ 13:00:46
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/
Postat av: Monika

Hej Mettevännen! Kikar in och önskar dig och din rara familj en god jul ifall jag inte hinner innan söndag. En annan ska ju jobba hela helgen *kräks*
Hoppas surroundet blev bra, vårat låter nog halvvägs ner till Västerås, men ack så coolt.
ha det gott
kramar från Monika

2006-12-20 @ 16:44:52
URL: http://www.monkan.dinstudio.se
Postat av: Henninggunn

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-02-25 @ 10:24:22
URL: http://henninggunn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0