Ikea igen...

135588-18Igår bar det av till IKEA igen!
Vi köpte nya sängar till tjejerna. De har så länge velat ha 120 cm sängar, så nu fick de äntligen det.
En ny mysig matta blev det också till deras rum.
Jag möblerade även om på Adams rum, och det blev jättebra.
Han blev så nöjd så när han kom hem från skolan!
Och nya vitrinskåpet är på plats i stora rummet!
Himla skoj är det att få en massa nytt! :)

Nu är min långledighet slut...
Ska jobba inatt...
Och eventuellt måste jag iväg till jobbet nu i eftermiddag på ett möte.
Jag ska ringa chefen och höra om jag måste vara med.
Helst skulle jag bara vilja vara hemma och ta det lugnt. Tycker det är skönast innan man ska iväg och jobba natt.

Vädret idag är faktiskt riktigt bra... Inget regn iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0