Julen närmar sig!

135588-19

Tänk, imorgon är det bara en månad kvar till jul!
Nästa helg ska alla fina julsaker fram.
Jag älskar julen och tycker att det är så mysigt när alla tomtar och annat pynt är på plats.
Jag längtar även efter att få hänga upp mina nya julgardiner i köket!

Inatt ska jag jobba igen...
Men sen är jag ledig i helgen och nästa vecka går jag på mina två veckor som receptionist igen!

I helgen får vi besök utav min goa vän Malin och hennes sambo!
Pratade med henne i telefon idag och nu längtar jag ännu mer tills på lördag! :)
Ska bli såååååå himla roligt att träffas igen.
Det har varit allt för länge sedan...


Kommentarer
Postat av: Antoniohege

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-03-26 @ 11:30:59
URL: http://antoniohege.myblog.de
Postat av: Antoniohege

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-03-26 @ 22:34:07
URL: http://antoniohege.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0