Lego League


Diddl
Idag ska vi iväg och titta på Adam och hans kompisar när  de ska tävla i Lego League.
De har själva byggt en "robot" som de nu ska tävla med mot andra skolor.
Det ska bli spännande att få se vad de har gjort...
För ärligt talat har jag nog inte riktigt förstått vad det är som de har byggt...
Hoppas iallafall att de vinner! :)

Utanför fönstret regnar det, och det är ett par plusgrader.
Inte så kul väder med andra ord.
Så när vi kommer hem från tävlingen blir det nog en lugn eftermiddag och kväll uppkurad i favorithörnet i soffan.
Har lite brev som behöver skrivas så antagligen kommer jag att ägna lite tid till det.

Men nu är det dags att duscha...
Så att jag kan gå ut och visa mig bland folk utan att de blir rädda!
Halloween är ju trots allt över! :)

Kommentarer
Postat av: Marika

Hej Mette!
Mysig blogg du har gjort!
Vad kul att du hittat till min blogg också!Du får gärna länka till mig om du vill.
Önskar lycka till åt Adam och hans kompisar i Lego tävlingen!
Trevlig helg till er alla!
Kram Marika

2006-11-11 @ 10:44:52
URL: http://marikamaria.wordpress.com
Postat av: Malin B

Härligt att kunna gå in och stilla sin Mette-abstinens när man vill =)Fin blogg har du verkligen fått till. Snart ses vi, och jag längtar som bara den. Håller tummen för Adam!
Kramar i mängd.

2006-11-11 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0