Måndag


135588-12
Jaha... Så var det måndag igen!
Helgerna går så himla fort.... Det är knappt man hinner med.
Ska iväg och jobba inatt, så det blir en lugn dag där jag ska försöka vila lite på eftermiddagen.
Jag gillar faktiskt att jobba nätter eftersom tempot är mycket lugnare då.
Just nu har vi haft en hemsk tid på avdelningen med massor av överbeläggningar som är jobbiga både för patienterna och oss som personal. :(

Som ni ser så gjorde jag om min layout på bloggen igår.
Oj, vilket jobb det var. Men om jag får säga det själv, så blev det riktigt bra.
Det tog ett tag innan man förstod var man skulle ändra i stilmallen och kodmallen.
Skojigt är det iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Cath

Åh vad fint det blev! Du är ju kanonduktig!!!
Kram, Cath

2006-11-13 @ 22:25:10
Postat av: Mette

Tack Vännen!

Blev faktiskt riktigt nöjd själv!

Kram
Mette

2006-11-14 @ 16:23:09
Postat av: Carina

Å vad fint du har fått det här Mette !

Du är ju jätte duktig !

Kram Kram

2006-11-14 @ 19:58:47
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0