Städning och gäster

135588-20Just nu borde jag egentligen städa...
Men det var så tråkigt så jag sätter mig här en liten stund istället...

Ikväll kommer som sagt Malin och Henric!
Längtar verkligen efter att få träffa dem! :)

Igår var jag på posten och hämtade ett STORT paket med Suzy Zoo brevpapper och stickers som jag hade beställt från USA!
Det var rena rama julafton när jag öppnade och såg allt fint som hade kommit!
Ibland undrar man om man verkligen snart är 40 år! :)
Classe bara skakar på huvudet...

Fick även paket från H&M med lite julklappar i.
Så nu börjar det fyllas på i julklappshögen. Spännande!

Näpp... Det är väl lika bra att återgå till städningen...

Kommentarer
Postat av: mye

julklappar till vem då mamma? ;D mig kanske?

2006-11-25 @ 15:47:41
Postat av: Carina

Hi hi... inte värt att berätta några hemlisar här ser jag... Dom är ju för gulliga.

Redan julafton hemma hos dig ser jag - syftade på det spännande paketet från USA. Hade jag bara bott närmare dig så hade jag kommit över och tittat på allt underbart du beställt. Nä inte är vi för gamla för sånt där mysigt brevpyssel - nä inte alls !

Fast jag anar ju nog att jag kommer få se lite av brevpapperna i dina härliga brev. Måste skynda mig att svara på ditt brev då som jag har här hemma... hi hi !!!

Hoppas att ni har det fint !

Kram Kram

2006-11-26 @ 20:01:02
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/
Postat av: Carina

Tack för upplysningen vännen !

Jo jag har sett att länken till din blogg har varit trasig på min sida. Men jag har glömt att ändra den varenda gång jag varit in och gjort justeringar. Men NU har jag fixat det och man kan ta sig hit hur lätt som helst från min sida.

Förlåt att jag inte har fixat det tidigare !

Kram Kram

2006-11-27 @ 10:44:01
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/
Postat av: Monika

Hej hopp Mette
Jag hämtade ut mitt paket i lördags och nog var det julafton alltid.
Men attan vad dyr frakten var !!! Min frakt gick på 30 dollar...ugh....tur att resten var billigt :)
kram monika

2006-11-27 @ 17:36:51
URL: http://www.monkan.dinstudio.se
Postat av: Sonja

Hejsan Mette:)

Javisst var vi i samma scrapgrupp för några år sen (Katie's)! Jodå, nu bloggar minsann jag oxå... som om jag hade tid till det liksom?! Hihi! Du skrev om scrappingen:) Ja du, tid till sånt... har man det egentligen:) Jag tar mig tiden antar jag. Det är min grej som jag laddar mina batterier genom helt enkelt! Man kommer lite hemifrån, pratar med folk, får skapa osv. Sen vad gäller o handla in 'allt' så får det ju komma allt eftersom... man måste inte ha 'allt' med en gång:) Man klarar sig alldeles ypperligt ändå:) kul att du gillar det jag gör - kika gärna tillbax!
En grej jag önskar att jag kunde var att pyssla med layouten på bloggen tex. Där är jag helt novis kan jag ju säga - har inte en susning om hur jag ska gå tillväga... även det vill jag ju lära mig - men när?
Jobbar du natt nu föresten?

Som sagt, kul o se dig igen:)

Kram kram Sonja

2006-11-27 @ 21:54:40
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0