Ännu en underbar dag!

Åh vilket härlig väder det är nu!
Så varmt och skönt.
Känner att jag får tillbaka livsglädjen igen ( den försvann tidigare i veckan när det snöade! )

Idag bär det som sagt av till ön Elba ute i Mälaren.
Ska faktiskt bli riktig härligt att spendera några timmar där nu när vädret är så fint.

På Katjas blogg pågår det som sagt en omröstning fram till 12.00.
Så om du ännu inte har varit in och röstat - Gör det!
Det finns massor med fina alster att rösta på.
Själv får jag med spänning vänta med att se resultatet när jag kommer hem...

Scrappade lite igår...
Två LO:s har jag skickat iväg till två olika utmaningar så dem får ni se sen.

Men här kommer en som jag kan visa

135588-151

Texten är:
SNART.... kommer ni att doppa er!
Vattnet var kallt den här dagen, men ni kom i iallafall.
Modigt!

(Kortet är taget i Kasnäs i södra Finland sommaren 2006.)

Kommentarer
Postat av: Katja

Ännu en Mette-lo...att du hinner...Vilken härlig lo med fina färger.

"anteckningsblocks-pappret" är från Sassa Fras Lass..Kolla in hela deras nya kollektion. Den är så himla snygg!!!!

Tack för alla snälla ord, du är för rar.

Många solkramar från ett varmt Gävle.

2007-04-15 @ 09:28:51
URL: http://katscrap.blogg.se
Postat av: Morfen

Visst var det kul med Katjas bloggutmaning. Nu lär det komma en fortsättning hos vinnaren Sanna F. :)
Kul att du scrappar så mycket fint!! Kram!

2007-04-15 @ 15:13:48
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Lillemor

Åh, vilken underbar LO! Underbara färger, läckert!
Tack för titt+kommentar på min blogg!:)
Lillemor
www.lillemore.blogg.se

2007-04-15 @ 21:59:07
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Tanja

Underbara färger och fint kombinerat - ett supersnyggt resultat!!! Tusen tack för dina fina kommentarer hos mig, det värmer och stärker (((kram)))!

Nu måste jag kika in hos "Katja" för att ta reda på vad ni håller på med där!

Tjoho till nästa gång!

2007-04-16 @ 11:03:19
URL: http://tanjascradfactory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0