Lyssna!



Jag har lyssnat på Bon Jovi sedan jag var i 16-årsåldern och jag tycker fortfarande att de är precis lika bra nu som då!
Nyligen släppte de en ny CD som är såååå himla bra!
Så nu ger jag er chansen att lyssna på en av de bästa låtarna från den CD:n!
Så lyssna och njut! :)
(hoppas att det går att lyssna nu... Det är första gången jag infogar en video...)

I helgen har det varit fullt upp!
I lördags firade vi Lilla Julafton - en tradition som jag har med mig från Finland!
Så då var hela min familj här och firade med oss - vi åt god julmat och alla barnen fick ett litet paket!

Så i fredags gjorde jag det julfint här hemma med julgardiner i köket och så en massa tomtar här och var!
Så mysigt blev det.

Igår var jag och Emma på julkonsert som Kulturskolan hade.
Emmas kompis var med och sjöng. Hon är så himla duktig.
Ja, alla barnen/ungdomarna var duktiga. Vi bjöds på massor med sång och dans!

Men idag har jag inget speciellt inplanerat så då har jag bestämt mig för att ägna dagen åt lite pyssel.
Har ju en massa julkort att göra klart! Och så ett par layouter som jag har i huvudet! :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Mysigt med lilla julafton. Låter som en bra tradition! Hoppas du får lite pysseltid idag då. Ha en bra dag! *kram*
/Milla

2007-12-03 @ 14:16:06
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Lena

Vad mysigt det lät med en lilla julafton!
Något att anamma kanske?!
Ha d gott i julstöket!
KRAM!

2007-12-03 @ 23:57:01
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Vad mysigt ni haft det..... Vilken underbar låt med Bon Jovi Tack det stärkte mig..... Kram Aase

2007-12-06 @ 16:13:57
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Rosie

Kanonmysig låt med BonJovi - vad heter den????

2007-12-27 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0