Fredag! :)


 

Äntligen helg!
Nu är jag långledig ända tills onsdag natt.
Måste säga att det känns helt underbart!


135588-85
Idag har jag varit iväg till Uppsala med jobbat för att fira en av våra doktorer som fyllt 50 år.
Han bjöd på massor med god mat och dryck.
Han var så glad att vi kom! :)

Och imorgon ska vi som sagt fira Mye.
Det blir min släkt + några av Myes kompisar som kommer på middag.
Enligt Myes önskemål kommer vi att bjuda på fläskfilé, potatisgratäng, sallad och till efterrätt blir det chokladtårta med grädde! Gott, gott!
Hennes egentliga födelsedag är på tisdag... Men då blir det lugnt firade med tårta! :)

På söndag har vi inga planer alls, utan då kommer jag att ha en lugn dag.
Såna dagar är väl underbara!?



Kommentarer
Postat av: netha

Ha en trevlig helg!
Låter grymt gott.
netha

2007-02-10 @ 08:47:56
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Lena

Hej Mette!

Så du har varit och hälsat på Uppsala!? Du måste komma tillbaka på sommaren för då är det jättefint här! Finns många mysiga uteserveringar att sitta på!

Maten som Mye har beställt låter jättegott! Hoppas ni alla får en riktigt trevlig dag! Ska bli roligt att höra vad hon tycker om presenten du gjort till henne. Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ge Daniel när han fyller 18. Har dock lite tid på mig då han fyller i mars.

Ha det så skönt på din lediga dag i morron! Sen får du ha en riktigt trevlig födelsedagsfest idag!

Stora kramar

Lena

2007-02-10 @ 09:40:27
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Morfen

Det kommer säkert bli en underbar födelsedagsfest för Mye! Här blir det också fläskfilé ikväll. :)
Kram!

2007-02-10 @ 11:22:09
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0