Ja se det snöar....

135588-75

Nu har det snöat hela kvällen igår, hela natten och det snöar än!
Det är så vitt och fint ute!
Oj, vad vi har väntat på denna snö och nu kommer det hur mycket som helst.

Det enda som oroar mig är att Adam är i Småland med en kompis och hans familj, och de ska åka hem idag... Men tydligen så hade snön smält bort där...
Hoppas att vägarna är ok när de ska åka hemåt!

Igår kväll när det snöade som mest tog Classe och jag en promenad och det var så mysigt!
Vi hyrde filmen "Offside". Men den tyckte vi inte alls var bra. :(

Vi har tittat och tittat i resekatalogerna och det är svårt att bestämma sig för vart vi vill åka...
Just nu velar vi mellan Italien, Portugal och Tunisien...
Är det någon som har varit i nåt av landen och kan tala om för oss om det var bra eller dåligt???
Behöver alla tips som vi kan få!

Dagen hos oss kommer att bli lugn...
Håller på och tvättar och tänkte skriva en del brev.
En perfekt dag att sitta inne och titta på allt det fina utanför fönstret. :)



Kommentarer
Postat av: Sonja T

Hejsan Mette:)

Jaså, ni har äntligen fått lite sånt där vitt från himmlen, hihi! Vi har inget fått, men det verkar faktiskt som om det vore på 'G'...
Wow, en scrapkurs på 3x3 timmar, inte illa:) Tror kursen i Hbg är på 3 tim, fast bara en gång:) Men sen är där ju så oändligt mycket att lära... tror inte det räcker med 3x3tim ens... jag är inte fullärd än fast jag hållt på ett tag nu.

Vad gäller resor så är ju inte jag en berest person alls, men Italien har jag ju varit i klart... fast det var många, många år sen:) Men inte desto mindre uppskattat:) Finns mycket att se o det är stor skillnad på norra o södra Italien bl.a Ni kommer säkert fram till nåt mysigt:)

Kram *S*

2007-01-21 @ 12:16:58
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0