Kallt kallt


Nu har vintern kommit ordentligt till Västerås!
-14 grader har vi här idag och massor med snö.
Men jag klagar inte - hellre det här än regn och rusk!


135588-76

Har varit iväg till tandläkaren idag på morgon och lagat två tänder.
Det var svårt att få bedövning att ta, så jag har fått tre gånger så mycket som brukar behövas.
Så nu är jag så bedövad så ena sidan bara hänger... :(
Men, men, det kommer väl att släppa så småningom!

När jag kom ut från tandläkaren ringde min chef och frågade om jag kan jobba idag.
Det var visst många som var sjuka...
Så jag sa att jag kommer.
Vad gör man inte för kval-övertid! :)

Igår var jag till biblioteket och lånade med mig ett gäng reseguider som vi nu ska studera och se om vi kan enas om vart vi ska åka i maj!
Det är inte lätt att bestämma sig när alla resmål ser lika härliga ut.

Näpp, nu tänkte jag skriva något brev innan det är dags att åka iväg och jobba kvällen!



Kommentarer
Postat av: Sonja T

Tycker det värsta med tandläkarebesök numera är vilket hål dom gör i plånboken... dom i tänderna är en baggis ju, hihihi!
Nä, skämt osido... det är inget kul! Hoppas du är normal nu vid detta laget:)

Kram kram *S*

PS! Tja, jag kanske ska behålla en stump av den där mattan... fniss... som minne!

2007-01-25 @ 22:49:30
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0