Mitt i natten

Mitt i natten är det nu och jag sitter uppe och bara njuter av tystnaden...
Jag är en riktig nattuggla, som kan sitta uppe hur länge som helst.
Men snart måste jag nog säga godnatt och gå och lägga mig...
Kanske orkar jag med några rader i den bra boken som jag läser.

Idag har jag gjort en ombokning i vår Sardinien-resa, eftersom Emma har bestämt sig för att inte åka med trots allt. Hon kommer kanske att åka med någon kompis senare i sommar istället.
Så nu blir det jag, Classe och Adam som åker.
Är väl bara att inse att tjejerna har blivit stora...
Men lite sorgligt känns det allt att vi inte åker iväg hela familjen... :(

Idag har vi varit iväg och storhandlat...
Så nu är det uppfyllt i kyl, frys och alla skåp.

Vi har även hunnit med att möblera om i stora rummet.
Det blev jättebra.
Men när vi var klara så insåg vi att vi måste ha en ny TV-bänk... Den gamla är hur sned och vind som helst... Ser faktiskt ut som om den kan rasa ihop när som helst.
Så vi satte oss och kollade på Blocket.se och hittade en jättefin TV-bänk som fanns alldeles utanför Västerås! Som tur var så fanns den kvar när vi ringde och kollade.
Så Classe åkte iväg och köpte den.
Nu ska jag bara få den på plats imorgon. :)

Imorgon börjar äntligen min scrapbooking-kurs....

Men ny ska jag väl ta och på mig goa t-shirten och krypa till kojs.
God natt allihop!


135588-80

Kommentarer
Postat av: Noac

Apropå länkning så är det OK, länka du på bara :-D

M

2007-01-30 @ 08:10:27
URL: http://10-minuter.blogspot.com/
Postat av: Mona

Hejsan Mette!
Här har du en till nattuggla! är så skönt att sitta uppe när det är tyst och alla andra sover,,,
Ja då blir ni "bara" 3 på resan nu då,, ja barnen de växer och det är väl bara att hänga med,,,kram mona

2007-01-30 @ 09:37:05
Postat av: SonjaT

Jadu, jag har bog varit en riktig nattuggla i mitt förra liv - mornar borde förbjudas:) Hehe...
Ja du måste ju berätta allt om kursen ikväll, varenda detalj, hihi:)

//Sonja

2007-01-30 @ 09:47:51
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Jag bor i Haga. Lycka till på kursen idag!

2007-01-30 @ 09:51:40
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Businessgiftdepot

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0