Vardag igen


Nu är vardagen tillbaka igen.

Classe och jag jobbar och barnen har börjat skolan igen efter det långa lata jullovet.

135588-68


Trots att det är underbart med mycket ledighet så tycker jag ändå att det känns skönt när allt återgår till det "normala" igen.
Det känns som om det blir mer ordning och reda på allting då, tycker jag...

Här på hemmafronten är allt lugnt igen, och det är så skönt att slippa alla bråken...
Jag hoppas verkligen att det här lugnet kommer att hålla i sig riktigt länge den här gången.
TACK! till er som stöttat här på bloggen.
Ni är underbara och guld värda ska ni veta!

Har nu gått på mina två veckor som receptionist igen...
Och idag fick jag verkligen jobba för min lön...
Det ringde i princip hela dagen och sedan var det ju allt annat som jag skulle hinna med.
Så mot slutet av dagen var jag alldeles utblåst i huvudet kändes det som!
Tur att jag tycker att det är jätteroligt! :)

Igår gjorde jag min första beställning på Scraphuset!
Det blev bara lite fina papper så här första gången.
Känner att jag måste lära mig mycket mer om scrapbooking så att jag verkligen vet vad jag behöver köpa innan jag gör en större beställning.
Det finns iallafall flera fina scrap-butiker på nätet som jag säkert kommer att bli kund hos + att jag har Panduro här i stan. Såg även att Bokia hade lite scrap-grejer när jag var inne där...
Skoj, skoj! :)

Nej, nu väntar soffan!
Ska nog titta på miniserien om Tsunamin i kväll tror jag...



Kommentarer
Postat av: Sonja T

Underbart att höra att lugnet har lägrat sig lite hos er - hoppas nu det varar:)
Jodå, nacken är det hopp om... nu ska man bara se till att det inte blir likadant på länge!
När var det du skulle iväg på den där scrap-kursen du nämnt? Där lär du nog märka ganska fort vad du kommer att behöva nu i början:) Kanske du rent av har möjlighet att låna i början, det hade jag nämligen o då hinner man få ännu mer tid o uppfattning om alla grejor som finns:)
Ska bli spännande o höra vad du tycker om detta "scrapträsk":) Lycka till!

Kram Sonja

2007-01-09 @ 23:16:20
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Sonja T

...föresten, om du har lust o tid så kan du logga in dig på Scraprooms forum o kika in i galleriet. Sök mig på "rastom32" så kan du se mina alster i mitt galleri om du har lust:)
www.scraproom.se

//Sonja

2007-01-09 @ 23:17:37
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0