Godmorgon


135588-118

Igår hade jag en jättemysig dag...
Gjorde faktiskt inget nyttigt alls utan satt och scrapade hela eftermiddagen.
Skickade in mina alster till några utmaningar... Så tyvärr kan jag inte visa dem nu.
Men ett av dem kan ni iallafall se på Scraphuset.
Det alstret heter "Systrar".

Idag ska jag ta mig till stan.
Måste nämligen köpa en present till min syster som fyller 29 år på fredag.
Hon har inte önskat sig något speciellt, men jag vet att hon gillar att få saker till hemmet...
Så jag tänkte gå till "Country Home"-butiken och titta.
Där brukar de ha massor med fint!
Gäller bara att hålla i plånboken så att jag inte handlar något till mig själv... :)

Sen ska jag ut och jobba i natt...
Jobbar två nätter nu, men sen är jag ledig ända tills onsdag natt nästa vecka!
Så det blir en minisemester!
Underbart!
Känner att jag behöver det.





Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken mysig eftermiddag du fick igår!
Ska in på Scraphuset och kika på ditt verk!

Jag har inte gjort några halsband sen de senaste.
Måste ta tag i det där nu! Har några beställningar som väntar så jag måste!

Lycka till med presentköpet! Jag är usel på presenter så tala gärna om vad du köpte till syster din!

Ha en bra dag och bra arbetsnätter!

Kram
Lena

2007-03-07 @ 11:03:25
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Lena

Nu har jag sett bilden!
Den var det första jag såg när jag klickade på länken!
Den är jättefin!
Jag är så imponerad över dina fina bilder!!!
Håller tummarna för att just DIN bild ska vinna!

Kram
Lena

2007-03-07 @ 11:08:08
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Monika

Hej, vad härligt med en dag när man gör precis bara vad man känner för !Det är helt underbart.
Jag ska in och kika på din LO och se vad fint du kommit med den här gången
Ha en underbar ledighet
kram monika

Postat av: MalinB

har tittat igenom dina sidor här och jösses du är ju så himla duktigt!!! Vilka fantastiska alster du har skapat!!! Att detta var något som tilltalade dig förstod jag direkt, pyssel-lisa där ;-)
Keep on !!! Varma kramar från Märsta

2007-03-07 @ 17:52:19
Postat av: Markuseli

Keep up these useful pieces.

2009-11-24 @ 10:25:53
URL: http://markuseli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0