Jag har blivit tagen...


av Sonja och Angel...
Så nu är det väl dags för mig att avslöja lite fakta om mig själv...

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1.
Jag kan inte skilja på vänster och höger!
Måste alltid känna efter på vilken hand jag har mina ringar eller så måste jag tänka på vilken hand jag skriver med.

2.
Jag har inget körkort.
Det har aldrig blivit av att jag har tagit något.
Och jag kan väl inte säga att jag har saknat det så där mycket...
Det är väl så, att om man är van att ta sig fram genom att gå, cykla och ta bussen.
Så vet man inget annat!
Men jag vet att Classe önskar att jag hade körkort och kunde köra någongång när vi ska åka långt.

3.
Jag har en hemska "maskinskräck".
Det innebär att jag är jätterädd för stora maskiner, fläktar osv...
Får en hemsk hjärtklappning om jag måste vistas i närheten av sånt...
Vet inte varför jag är så rädd, men antagligen blev jag skrämd någongång när jag var liten.
Eftersom jag har denna skräck öppnar jag ogärna stängda dörrar - för tänk om det finns någon otäck maskin innanför...

4.
Jag är en inbiten brevskriverska.
Skriver brev med massor av folk runt om i världen.
Älskar denna hobby!
Och det ska vara på det gamla hederliga viset, via snailmail!
Har hur mycket söta brevpapper som helst här hemma.

5.
Jag sminkar mig varje dag - även om jag bara ska vara hemma.
Det är i princip bara på semestern som jag inte gör det...
Men då har jag alltid färgar ögonbryn och ögonfransar innan, och jag har gärna ett färgat lipgloss med mig även på stranden...

6.
Jag älskar att spela olika data-spel.
Tetris är min stora favorit!


Nu utmanar jag:

Lena
Tanja
Jennsan
Alla andra tror jag redan har blivit utmanade...




Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att få veta lite mer om dig!

Ha en bra dag!

Kram
Lena

2007-03-12 @ 08:24:27
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Lena

Glömde ju att säga...utmaningen är tagen!

Kram
Lena

2007-03-12 @ 08:51:46
URL: http://cruelladelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0