Jobb-helgen är över!

135588-133

Nu är helgen över!
Jag har faktiskt inte gjort mycket annat än jobbat...
Men nu är jag iallafall ledig i två dagar.
Skönt! :)

Tack alla för era gulliga kommentarer...
Jag får väl berätta att jag mår bra nu igen.
Det var nog bra att få komma hemifrån och jobba lite...
För redan sent på fredagskvällen på jobbet släppte huvudvärken. :)
Och sen har den hållit sig borta.

Imorgon ska Adam till tandregleringen och kolla om det kommer att bli så att han får tandställning...
Sen på eftermiddagen ska jag iväg på ett kort möte på jobbet.
Skulle vilja åka en sväng till IKEA också... Vi får väl se om jag kan övertala Classe att åka med dit en sväng! :)

På tisdag ska jag till frissan och få mig en välbehövlig uppfräschning!

Sen har jag väl tänkt att jag ska hinna med lite brevskrivning och scrapping också under mina lediga dagar. :)


Kommentarer
Postat av: Monika

Hej hopp i solen! Tidid morgon, kl är 07,08 och här sitter jag redan. Härligt att höra att du är "på benen" igen. Jag ska också till frissis imorgon !!!!
kram monika

Postat av: Lena

Hej!
Vad härligt att du mår bättre!
Ibland behöver man komma hemifrån och "andas".
IKEA låter spännande!
Det värsta är att det är svårt att komma därifrån utan att ha handlat ;).

Idag hoppas jag oxå att du får ditt halsband!

Ha en trevlig dag!

KRAAAAM!
Lena



2007-03-26 @ 09:57:07
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Jessan

Ta väl vara på dina lediga dagar! Hoppas du har lika soligt som jag. Jag sitter också och funderar på hur jag ska övertala min gube att följa med till ikea *ler*
Hoppas brevisboken har dykt upp....kramar Jessan

2007-03-26 @ 12:17:38
URL: http://myplace.bloggspace.se
Postat av: Katja

Hej!
Vad härligt att du mår bättre. Ikea...himmelriket om du frågar mig jag bara älskar att gå omkring där.

Har inte kommit igång med antingen-eller lon. Hittar inga kort på mig själv...är dålig på att hålla mig framför kameran.
I helgen har jag mest lekt med min nya kamera som äntligen landade i Gävle (tog en tur i tullen oxå tyvärr). Såg att du fick en Lo publicerad på swescrapbook *Grattis*

Ha en fortsatt trevlig dag!

2007-03-26 @ 14:56:48
URL: http://katscrap.blogg.se
Postat av: SonjaT

Skönt att du känner dig bättre:) Bidde det nåt kul på Ikea? Imorgon får jag mitt kök från Ikea - det lär bli några kartonger misstänker jag:)

Kram kram *S*

2007-03-26 @ 22:21:35
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0