Jobba hela helgen....

Usch... Jag ska jobba hela helgen...
Känns väl inte allt för skoj precis.
Men så är det i vården!

Nu har jag haft ont i huvudet och migrän till och från i en vecka...
Jättejobbigt!
Först trodde jag att jag höll på att bli rejält förkyld eller nåt...
Men inget har brytit ut än... Så inte vet jag vad det är.
Har varit lite turbulent här hemma i veckan... Så kanske beror det på det.
Så det kanske trots allt blir bra om jag kommer iväg till jobbet och får komma hemifrån lite och tänka på annat.
Vi får se...

Här kommer en LO som jag gjorde tidigare i veckan.
Jag liftade idén från tidningen Scrapbooking mm där designteamet hade gjort såna LO:s..

135588-132

Ha en underbar fredag alla mina blogg-vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Din stackare!
Så ska du behöva jobba!
Vi får hoppas att det släpper när du får det lite lugnare omkring dig. Om du nu har det på din arbetsplats:)

Jag förstår det där med turbulens!
Här hemma är det som ett minfält! Man vet aldrig när det ska explodera! Värst är det med ena dottern, herregud vilket humör! Henne aktar man sig för!!!

Idag ska jag posta ditt halsband!
Hoppas du tycker om det! Om inte, kan du alltid skicka tillbaka det.
Jag är sugen på att köpa mer pärlor idag så det blir dagens uppdrag!

Ha en trevlig fredag och hoppas ditt arbetspass blir lugnt och skönt!

Massor av kramar
Lena

2007-03-23 @ 09:54:53
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Katja

Hej!
Jag har också jobbat inom vården fast det är 10 år sedan nu.Jobbade som uska på äldrevård och inom psykiatrin. Arbetstiderna är inte alltid de bästa...med tanke på lönen...Men jag trivdes ändå för man var ledig mitt i veckorna vissa dagar. Tyvärr tog ryggen slut på mig redan när jag var 19 år när jag ensam lyfte en lång stel farbror *dumt dumt*
Vad jobbigt med din huvudvärk...Jag tror att det kan bero lite på att vädret är lite upp o ner för jag har haft extra mycket tinnitus de sista dagarna *isch*
Vilken fin Lo du har gjort. Det är så roligt att lista saker...Jag fick min nya kamera idag och medan jag väntar på att batteriet laddar upp sig ikväll så skall jag lifta din antingen-eller Lo...Är det ok?!. Jag hojtar till när den är klar!
Ha en fin helg!

2007-03-23 @ 14:40:26
URL: http://katscrap.blogg.se
Postat av: MalinB

Du behöver parta loss lite gumman. Vi ställer gärna upp som "jourhavande medmänniskor", det vet du *fniss* Ta det lugnt i helgen nu, trots jobb, och samla dina krafter. Love!

2007-03-23 @ 17:07:02
Postat av: myamia

fin lo, kul ide för en lo. kram maria

2007-03-23 @ 18:37:43
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Lena

Fina Lo´s du har gjort. Sällan man gör något om sig själv. Ha en bra helg trots jobb.

2007-03-23 @ 20:11:33
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Fin LO! Kul med lite "ego"...jag har också gjort en sån.
Hoppas att din helg blir bra trots jobb.

2007-03-24 @ 07:26:23
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: SonjaT

:) Jag ser precis vilken lo du menar - jättefin blev den! Roligt att du faktiskt har en hel del kort på dig själv som du scrappar:)
Jag skrev faktiskt några rader på ditt förra inlägg där jag skrev om mannens hand här hemma... men sen hängde sig alltihopa o inlägget försvann, sen orka jag inte skriva om det:)
Kan ju säga att det tog inte lång tid förrän förbandet åkte! Han var hemma en dag, men det var mest "för säkerhets skull", men han överlever! Han tycker ju inte det e nåt... bara han blev av med klammern så:) Fast pencillinet får han ju ta slut på iaf...
Hoppas du piggar på dig snart i takt med att det blir ljusare ute! Jag är ju själv lite sisådär just nu o har varit ett tag, det e inte kul...
Fast andra saker kan ju klart spä på att man mår som man gör oxå!
Kram kram *S*

2007-03-24 @ 09:48:05
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Monika

Hej gums, vi får ta varann i hand då det gäller både arbete under helger och turbulens...är helt slut i skallen jag med....fanken att du bor så långt bort annars hade jag satt mig på typ cykeln och kommit förbi...skulle kunna åka vart som helst när som helst....ha en bra helg trots alls. kram monika

2007-03-24 @ 11:03:04
URL: http://www.monkansblogg.blogg.se
Postat av: Tanja

Kom igen tjejen och hoppas din migrän tar och pyser iväg kvick nu! Nu är det söndag kväll och förhoppningsvis är din jobbhelg över... Superfina los du gjort! Stor kram och ha det så bra!

2007-03-25 @ 21:43:48
URL: http://tanjascardfactory.blogg.se/
Postat av: Ravnvilja

Great site

2008-11-06 @ 11:03:02
URL: http://webcomnetworks.com/ravnvilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0