Långledig



135588-120

Nu är jag långledig!
Jobbar inte förrän på onsdag natt igen!
Helt underbart känns det! :)

Idag har vi ett strålande väder här i Västerås.
Solen skiner från en klarblå himmel.
Och det mesta av snön har smält bort.
Jag får riktiga vårkänslor! :)
Måste nog ut och ta mig en promenad sen.

Ska även försöka mig på att scrapa ett födelsedagskort till min syster.
Jag äger ju inte en enda stämpel, men jag får försöka göra något fint iallafall.

Annars blir det en lugn dag...
Måste ju ladda lite till Melodifestivalen ikväll!
Vem tror ni vinner???

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad skönt för dig att vara långledig!
Solen skiner hos oss med. Så underbart!
En promenad i solen låter inte helt fel. :)

Dina kort är ju så otroligt fina med eller utan stämpel.
Din syster kommer bli jätteglad!

Vem som vinner Melodifestivalen ikväll...hmmmm
Ja du, jag ska nog titta för en gång skull.
Spännande blir det nog!

Ha en trevlig dag i solskenet!

Kramar
Lena

2007-03-10 @ 12:44:28
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Tanja

Vann rätt låt?! Själv höll jag på Andreas men det blev även i år en andra plats...

Ha en skön ledighet och hoppas det vackra vädret håller i sig hemma hos dig!

Kramen

2007-03-11 @ 19:40:07
URL: http://tanjascardfactory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0