Hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter underbara dagar i Hjo!
Det var så kul att träffa släkten där.
Vädret har varit härligt hela tiden.
En dag tog vi en trip till Göteborg och Liseberg.
Så roligt! :)

Men nu känns det bra att vara hemma igen.
Ett härligt DT-paket från Skaparlusten låg och väntade på mig.
Så imorgon ska jag scrappa! :)

Home again!

Now we are home again after some wonderful days in Hjo.
It was so fun to meet all the relatives again.
The weather has been fantastic all the time.
One day we did a trip to Gothenburg and Liseberg ( a big amusement park)
Lots of fun! :)

But now it feels good to be home again.
A wonderful DT-kit from Skaparlusten  was waiting for me in the mail.
So tomorrow I will be scrapping! :)

Här är några layouter som jag gjorde innan jag åkte iväg till Hjo...
Here is a few layouts I did before I went to Hjo...

Först en DT-layout till The Nook/ First a DT-layout for The Nook...


Och sen två som jag gjorde till Skissfesten på Creative Scrappers / And the two that I did for the Sketchfest on Creative Scrappers...




Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Oooops Göteborg, då kunde du ju bott en natt hos mig. Bara 8 mil till :) Men jag vet..... alltid mycket med släkt o annat. Kanske en annan gång :)



Kram AA

2008-08-01 @ 23:06:18
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilka härliga layouter. Massor av inspiration! Ha en fortsatt bra helg!

Kram

2008-08-02 @ 11:27:59
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0